Organisaties

Wil jouw organisatie graag een nieuwe doelgroep bereiken en wil je daarvoor een nieuw concept bedenken? Of wil je nu eindelijk alle content (offline en online stroomlijnen en strategisch inzetten? Of wil je je medewerkers een Instagramtraining aanbieden? Met al mijn kennis op het gebied van (online) concepten, bladenmaken en contentstrategie help ik organisaties bij het vertellen van hun boodschap. Ik ben een creatieve denker die snel verbanden legt en strategisch maar ook praktisch advies geeft en uitvoert. Mijn ervaringen met het opzetten van online community’s als Huis van Belle en Puur Vandaag zet ik daarbij in. Ik ben sterk in concepten bedenken en een (nieuwe) doelgroep aanspreken en weet veel van (online) marketing.

 

Conceptontwikkeling

Een nieuwe doelgroep aanboren en daarbij behorend een concept ontwikkelen? Afgelopen jaren deed ik dat voor diverse organisaties zoals Verre Naasten en Tot Heil des Volks, vooral op het gebied van jongeren en vrouwen. Van het bedenken van het online concept, bijbehorende papieren en online uitingen en het in de markt zetten met een knallende lancering.

 

Bladen maken

Zeven jaar geleden zette ik als eigenaar van Huis van Belle het eerste christelijke meidenmagazine in de markt. Inmiddels ben ik hoofdredacteur van Sestra mama. Ik verdiep me al ruim tien jaar in bladen maken omdat het echt mijn hart heeft en ik het als een enorm creatieve vorm van een boodschap vertellen zie. Ook maakte ik een aantal magazines vanuit organisaties, zoals voor Lume en Youth for Christ.

(Content)strategie

Online en offline content wordt in organisaties vaak nog los van elkaar gezien en gedaan door twee teams. Dit is eigenlijk niet hoe het meer moet zijn. Alle content moet gericht zijn op één archetype en voorzien zijn van de missie van de organisatie. Om dit voor elkaar te krijgen geef ik trainingen en adviseer ik organisaties met een missie.

 

Incompany Instagramtraining

Instagram is here to stay, dat geloof ik echt. Het platform ontwikkelt steeds meer functies en is echt heel erg geschikt om als organisatie contact met je doelgroep te hebben. Daarom bied ik incompany Instagramtrainingen aan, bijvoorbeeld voor de medewerkers van de marketingafdeling. Hierin laat ik zien wat de verschillende functies zijn, hoe je die inzet om meer interactie en volgers te krijgen en hoe je een consistente boodschap vertelt. Dit deed ik al voor EO Metterdaad, Navigators en Youth for Christ.

Interesse om met mij samen te werken? Stuur me gerust een mailtje! 

Op mijn linkedinpagina vind je ervaringen en aanbevelingen van mensen met wie ik heb samengewerkt.

Mijn ervaring:

  • Online community Huis van Belle opgericht met op het hoogtepunt 50.000 unieke bezoekers per maand.
  • Het eerste christelijke tijdschrift opgericht en in de markt gezet. Belle bestaat inmiddels 7 jaar
  • De online community Puur Vandaag opgezet voor Uitgeverij Kok.
  • De community mijnkerk.nl van strategisch advies voorzien en meer bereik gegenereerd.
  • Een concept (boekje en online) voor jongeren ontwikkeld dat Stichting Tot Heil des Volks gebruikt tijdens rondwandelingen inclusief social media strategie.
  • Het opzetten van Lume, het nieuwe vrouwenlabel van Verre Naasten. Van concept tot ledenwerving tot magazine en online strategie.
  • De Villavie Academy: Een succesvolle online Academy voor christelijke vrouwen.
  • Het omturnen van Jente Magazine naar Sestra mama: rebranding en nieuwe doelgroep.