Heb jij zin om na de zomer meer werk te maken van je bedrijf? Wil je weten hoe jij nu echt bereikt wat je wilt en daaraan werken? Wil je Instagram actiever gaan gebruiken en weten hoe je goede content maakt? Dan is deze dag iets voor jou!

Wat is het?

Een dag met drie andere vrouwelijke ondernemers (in totaal 4, ik wil het graag klein houden om iedereen echt te kunnen helpen) om aan je bedrijf te werken. Ik coach en inspireer, geef advies, richting en gebruik mijn netwerk om je misschien wel verder te helpen!

Wat we gaan doen

  • Dromen omzetten in doelen: waar droom je van en denk je dat misschien te groot is? We gaan het concreet maken! Bijvoorbeeld ook naar je tarieven kijken.
  • Creatieve ideeën bedenken hoe jij je bedrijf kunt uitbouwen, samenwerken, groot denken!
  • Obstakels bespreken: waar loop jij nu tegenaan en hoe ruimen we dat uit de weg? (Denk aan: productiever werken, je eigen gedachten, niet de juiste connecties…)
  • Een contentplanning maken voor Instagram: Hoe bereik je mensen en wordt je groter op Instagram?

Lijkt dit je wat? Meld je hier vast aan! Of lees nog even verder als je wilt weten wat het kost 🙂 

Je gaat naar huis met een hoofd vol inspiratie maar vooral ook een concrete jaarplanning en contentstrategie. En heel veel zin om echt werk te maken van je bedrijf! 

Wie wat hoe waar wanneer?

Deze dag vindt plaats op donderdag 1 oktober 2020 van 10.00- 15.00 bij mij thuis in Voorthuizen. Jouw investering voor deze dag is €275 exclusief BTW. Inclusief een lekkere lunch en hapjes en drankjes plus een instagramwerkboek inclusief contentsjabloon om thuis verder aan de slag te gaan.

Wie: Deze training is geschikt voor jou als je een vrouwelijke zelfstandig ondernemer bent, wilt groeien met je bedrijf of (online) concept.

Waar: Voorthuizen

Wanneer: Donderdag 1 oktober 2020 10.00-15.00

Kosten: € 275 exclusief BTW, inclusief lekkere lunch & koffie en thee en hapjes (je krijgt vooraf een factuur)

Deze training wordt gegeven door mij, Eline Hoogenboom. Ik heb veel ervaring met online communitybuilding (Huis van Belle, Puurvandaag, Lume) en adviseer ondernemers en organisaties (oa) over hun contentstrategie. Mijn adviezen en trainingen worden als volgt omschreven: Enthousiasmerend, creatief, doelgericht, veel informatie, nuttig en gezellig. Dit zeggen ondernemers over de vorige Business Boost:

Susan: “Na de Business Boost heb ik o.a. besloten mezelf te pushen echt actiever te worden op Instagram, meer met m’n stories te doen en meer van mezelf er in te leggen. Dat is een stuk makkelijker met het contentschema wat ik gemaakt heb (waar ik me niet strak aan houd maar geeft wel houvast) en ik vind het ook veel leuker nu. Ik merk dat m’n volgers de laatste 2 weken ineens best wel toenemen (10%), ik meer reacties krijg op mijn posts en stories. En ik kreeg gister zowaar m’n eerste aanvraag voor een bruiloft via Instagram!”

Joselien: “De Bussiness Boost van Eline is een aanrader! Tijdens deze dag, samen met drie andere ondernemers, mijn werkwijze onder de loep genomen en met veel nieuwe inzichten naar huis gegaan. Dat dit met een groep van vier is, maakt het extra waardevol. Je leert ook van de verhalen van anderen. Eline zit vol met ervaring en tips en heeft het talent om heel gericht op jouw situatie praktisch advies te geven. Mét heerlijke lunch, wat het nog leuker maakt ;)”

Marieke: “Op de Boost je Businessdag kijk ik met veel plezier terug. Deze heb ik zeker als waardevol ervaren. Eline heeft een eerlijke, frisse en inspirerende kijk op zaken. Haar enthousiasme is aanstekelijk en ze kan vanaf een afstand goed de grote lijnen zien. Dat is heel verhelderend.
Tezamen met fijne tips en tools heeft mij dit alles nieuwe inzichten gegeven om mee verder te gaan. De nazorg in de vorm van een mail met een aanvullend werkboek en de mogelijkheid die ze biedt om bij eventuele vragen nog mee te denken, geeft een fijn gevoel.”

Disclaimer: Deze training gaat door bij minimaal drie deelnemers. 

Liever 1 op 1 advies en uitgebreider aan de slag? Meld je dan aan voor een adviesgesprek samen met mij! Klik hier voor alle info en aanmelden.

Foto’s: Merel Smit